Underbart nästan jämt

Jag lovade ju er en bättre uppdatering idag så jag känner mig lite tvingad att sätta mig här även fast jag är trött som bara den. Nattade lillen för en stund som fick banangröt för första gången ikväll innan läggdags. Smaskens tyckte han som åt upp ALLT! :) Innan har han ju mest spottat ut allt man provat att ge honom för undantag av någon enstaka sked.

Idag har vi iallafall varit i staden hela dagen. Hälsade först på hos pappa en sväng sen for vi till Viktoria som bjöd på god lunch. Därefter följde hon med mig och storhandlade... under tidpress! Undra hur roligt hon tyckte det var med en stressad mamma, sega människor i pantkön, gnällig bebis, kontroll av varor i kassan, en borttappad bilnyckel, en ännu mer stressad mamma osv. Lika roligt som jag antar jag? :)


Viktoria och en liten Liam

 


Kommentarer
Postat av: Viktoria

Jag tycker att det är ganska roligt när du är stressad, jag tror inte du vet hur du ser ut när du springer där och försöker göra ALLT samtidigt :D Haha riktigt underhållande! Sen måste man ha humor mitt i kaoset också, och det brukar ju vara våran grej! :) Puss älskling!

2010-04-24 @ 01:31:38
URL: http://viktoriias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0