Birsta med Linda!

Bloggtorkan håller i sig. Som ni kanske märker. Ska försöka bättra mig men det finns inte så mycket tid över när man håller på att renovera och har världens sötaste 5 månaders bebis hemma som kräver all uppmärksamhet vaken tid.  

Idag har jag och Liam varit med Linda ute i birsta.. och hennes bebis i magen såklart! :) Är såå avis på henne och hennes fina gravidmage!! Skulle kunna göra om det tusen gånger om det gick (säger jag nuja!) Nu längtar vi såklart till Oktober då hennes bebis kommer till världen. :) Iallafall så lunchade vi på Charm och sen blev det liiite shopping. Ett par badshorts och pikétröja till lilleman och en taklampa till mig. 

Nu har vi förresten skickat iväg dopinbjudningarna som syster och Sara pysslat ihop. Superfina blev dom, så håll utkik i brevlådan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0