Bloggtorka!

Nu var det ett tag sen. Inte för att någon kanske bryr sig. Ska väl vara Viktoria då! ;)
Här ser väl alla dagar nästan likadana ut som vanligt. Håller på med lite renovering utomhus dock. Till sommarn hoppas jag på en hel uteplast! Nu är den bara halv, kan man väl säga. Men jag har en flitig Sambo.... ibland.

Nåja.. Har precis nattat lilleman som förövrigt blivit en riktig tjurpelle på kvällarna. Gnäller, bökar på och spottar ut nappen nån timme innan han kan komma till ro. Innan har det bara varit och lagt ner honom och slagit på sängmobilen så har han somnat. Man har väl blivit bortskämd antar jag. :)

Annars har det inte hänt så mycket idag. Eldat upp en trasig byrå som stod och skräpade i hallen, städat, promenerat och busat med lilleman, försökt övertala min sambo att göra om i hallen, städat lite till osv. Ungefär som alla andra dagar dvs. Tänk om man ändå hade bott lite närmare sina nära och kära? Önsketanke. 






   
Ni förgyller mina dagar iallafall..


Kommentarer
Postat av: Viktoria

åhh tack för uppdateringen hjärtat!! Även fast vi pratar minst en gång varje dag så är det kul att läsa och se bilder :) Puss, på lördag ska vi mysa!

2010-05-05 @ 00:16:49
URL: http://viktoriias.blogg.se/
Postat av: Helena

Tjena syster!! Kul att du skriver lite, Va söt lill fisen var i skjortan då =) Men se till att baka nått riktigt gott tills på lördag nu, så ses vi då!! ha de fint!!!

2010-05-05 @ 18:22:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0