En tisdag med tant Viktoria.

Tidigt imorse for som sagt jag och Liam till Viktoria och hälsade på. Hon var redo med frukost när jag kom sen gjorde vi oss klara och for ut till birsta. Först ett stopp på Jysk där jag köpte en bänk till hallen sen in på IKEA och handla en byrå, också till hallen. Så nu ser det någorlunda ut där iallafall :) Efter IKEA gick vi in på birsta och åt en god kycklingsallad och försökte hitta ett par jeans åt Liam utan resultat. Han växer ju så det knakar så han har ju snart växt ur alla sina byxor.

Imorgon ska jag försöka måla lite fönster och lister, och om vädret tillåter blir det en långpromenad. Känns som man behöver förlora lite fler gravidkilon. Men hur fixar man motivationen att börja träna, på riktigt? Det blir som man säger om mycket annat... att det gör man sedan. Nu för tiden finns det ju dock inte så mycket tid över till "nöjen". Så jag skyller på det sålänge!

Nu har sambon och sonen precis slagit igen sina blå så det är väl dags för mig med! Godnatt gott folk!


Skrotungen!


Viktoria tyckte att vi skulle gå in på IKEA och köpa en kall tallrik för 10:- eller?


Kommentarer
Postat av: Viktoria

Haha japp det var precis det jag tyckte! :D Tack för en mysig dag my little mama!

2010-05-12 @ 00:30:34
URL: http://viktoriias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0